a href="http://www.glitter-graphics.com">

pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets

background

Saturday, September 15, 2012

again; TUNAS SAINTIS:/

Hari ni, di pagi hari lagi aku bangun, mandi mandi.. then, suruh papa aku hntar pegi KFC... kok lanas je.. haha.. lalu, berjumpalah aku dengan salsabila, syafiqah saupi, hanun and MASITAH... haha... tujuannya, nak siapkan tesis untuk tunas saintis nie la... adoii, memang x terurus hidup aku selagi kerja ni tak siap.. dah la next week exam.. bila aku nak study.. hancur lagi laa result aku, HAMPEH:(  alangkah indahnya dunia aku kalau boleh skip exam, sempat lagi laa aku nak study kann? amboi, sedap mulut aku je cakap nak skip exam.. kalau boleh pon aku rasa berat hati pihak pengurusan MRSM KUALA KRAI nak luluskan permohonan aku and the gang ni... hmm, btw aku harap sangat3 boleh siapkan keje ni.. amin...

No comments:

Post a Comment