a href="http://www.glitter-graphics.com">

pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets

background

Monday, May 19, 2014

new semester :)

assalamualaikum . first of all, Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi sbb dah lepas final exam sem1 dengan tenangnyaa . and a fast track student , kena la berkorban sikit ye melly . tkde cuti after exam .sunyi gilaa uniten ni haa . mana tak nya , semua orang balik cuti , tinggal la anak anak mara terbongkang kat sini . and harini dah masuk semester 2 :) a brand new semester and aku rasa ibarat starting a new life . haha . calculus dah tak belajar dengan sir kamal , miss farhaniza dah ambik alih . best jugaka bljar dgn miss, dia fun gilaa . sporting and cool . tp cuakk la jugak belajar dgn dia sbb style dia sebijik macam tc iss, cg addmath kat maktab aku dulu . and physic still dengan sir rahmat tersayang ! and utk physic lab , no more miss amira :( tp tkpe melly, life goes on . sem 2 ni, dah start kor uniten haa? apa tu ? kor uniten ? bunyi ala ala ketenteraan . betul la tuu . nampaknyaa semua keluaran uniten pandai berkawad nanti . so boleh ambik part time jadi komander bila dah keluar . hahaha . haihh . and the best part of sem2 is , start blaja chemistry ! sumpah suka chemistry . and aku harap aku boleh faham apa yg akan aku blaja nnt . suka suka jgk . tp university tak sama dgn sekolah dulu ye melly . bear in ur mind . that's all cerita permulaan sem2 aku di uniten :) hope everything will be fine and aku pun semakin berubah ke arah kebaikan . maklumlah , cakap bukan main senang , tp nak melaksanakan tu tah jadi tah tidak .bye :)

No comments:

Post a Comment