a href="http://www.glitter-graphics.com">

pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets

background

Saturday, February 1, 2014

pfftt.

kenapa rasa sedih sangat kebelakangan nih? hmm, takde semangat langsungg. come on melly, wake  up! jangan layan sangat perasaan tuh. tak lama lagi dah nak masuk universiti kan? jangan la jadi budak budak. small matter je semua nih. think positive. tapi masalahnya aku dah penat nak think positive. haha. mungkin sebab aku takde benda nak buat kut sampai pikir yang bukan bukan macam ni. haihh, takde apa laa melly. ingat yang apa yang berlaku tu semua ada hikmah and ada yang lebih baik lepas ni.

haha. dah la cerita yang sedih sedih ni. tadi, pergi barang barang nak masuk U! dengan mama and papa. aku taktahu la hantu apa yang duk ikut aku sampai semua benda aku beli pink! dari cada, selimut, towel and everything la. haha. rasa macam feminin la pulakk. alahai, tak sabar rasanya nak set up bilik dekat u nanti. nak tengok, how much pink it going to be! haha. excited habis dah ni. nothing much to say actually. bye!

No comments:

Post a Comment