a href="http://www.glitter-graphics.com">

pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets

background

Sunday, March 24, 2013

happy holiday:)

sekarang ni, i'm having my holiday for a week:p takk cukup rasanya cuti seminggu. cehh, cakap macam laa tak kene ambik exam tahun ni. sabar laa cik melly oii, berapa bulan lagi dah you're gonna end your schooling years! yeah.. struggle for Spm.. hmm, act theres nothing much to say. btw, alang2 dah meletihkan jemari ni menaip, meh laa nak share a sad story of mine. hehe. always the sad story kann? happy story tak nak share laa pulak! ye laa, dah time happy tu tak sempat nak igt kat blog langsung... hehehe.. SAYA RINDU DIA. Kecewa rasanya bila saya dah tahu dia langsung tak ingat kat saya:( tuya selalu cakap, sabar laa melly. dia yang patut sedih sebab dah hilang orang yang betul2 sayang dia. masalahnya, dia taktahu pon aku sayang dia. haishh, kawan...kawan... aku harap kau tahu yang aku sayang kau. why this friendship end with no fullstop? haishhh, pening otak aku bila ingat passal nie.. dah laa.. takde mood tiba2. bye ^_^

No comments:

Post a Comment