a href="http://www.glitter-graphics.com">

pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets

background

Thursday, December 19, 2013

OMAIGADD, SPC!

hye there, okay. harini kita tengok ea sape yang dapat spc and sape yang tak dapat. saya ni pun dok mennuggu result, but no matter what the result is kita perlulah terima dengan seadanya, kann? as for me, seriously tak berharap sangat pun dengan spc ni sebab result trial saya punn terukk sangat. hehe. nk buat makan pun tak cukupp sangat. namun, i still pray the very best to all my dear Fivers :) sayang korang sangat sangat. haha (walaupun takde kaitan, express feeling pagi pagi, buat lepas rindu la katakan)

okayy, kepada sape2 yang dapat tuu alhamdulillah. do take a good care of yourself at the new place and i hope you guys can get along to the surrounding and be sure to be nice :) kan semua kawan kawan saya ni baik baik. haha. bajet baik pulak. for those yang tak dapat, itsokay sayang. jangan kecewa. ingat, rezeki ada di mana mana. apa yang Allah tentukan adalah yang terbaik untuk kita and jangan rasa down. biasa laa tu kan, tak semestinya apa yang kita impikan tu, kita akn dapat. something happen for a reason guys :) no need to worries la, result spm kann ada lagi? hehe. okay, setakat tuu je kut. nanti dah tahu result, kita posting posting lagi pasal kawan kawan kita ea? hehe. penuh bersemanngat je post hari ni, panjang daripada biasa. haha. mimpi di siang hari ke apa kau ni melissa.

sebelum tuu, doa sikitt :
Ya Allah, kau berikanlah keputusan yang terbaik untuk kami semua ya Allah. tabahkanlah hati hati kami dan kurniakanlah kejayaan yang cemerlang kepada kami di dalam spm 2013. AMIN.

No comments:

Post a Comment