a href="http://www.glitter-graphics.com">

pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets

background

Monday, March 17, 2014

can't wait for tomorrow .

hi there! esok balik . tak sabarnyaa. aku dah penat duk kat sini . plus, harini tkde mood gila and aku demam :( haha. benda macam tu pun nak cakap. kalau demam, makan la ubat, tak payah nak kecoh kat sini . cehh.. haha . esok, aku balik Kelantan naik bas . actually, aku agak takut sebab ni first time naik bas jauh2, sorang pulak tu . alahaii, tak sedar bahawa diri ni dah besar dan semakin dewasa . well, aku baru je havis jawab exam English td . well, not bad. soalan dia boleh tahan laa. haha. dah la harini, sampai kelas lewat. malu aku. rasa macam terimbas kembali saat duduk maktab dulu, selalunya sebelum cuti ada exam. kat sini pun sama. lecturer sibuk nk buat exam awal awal.

untuk sem ni, aku akan belajar for 12 week, then for two upcoming semester, ada 9 weeks to prepare for final. hahh, 9 week bak hang. kejap je tu. pejam celik dah 9 week. haha. aku harap aku boleh buat yang terbaik and tak hampakan parents aku . hee. in sha Allah, aku akan jadi seoraang engineer yang Berjaya. cehh, bajet gila kut ayat aku. actually, lab report ni still tak siap, tapi aku membabi buata je online kt library. apa nak jadi la kan? haha. okay laa, aku nak siapkan lab report dulu sebab esok nak kena hantar . :) bye blog yang usang .

No comments:

Post a Comment