a href="http://www.glitter-graphics.com">

pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets

background

Friday, March 7, 2014

no title .

assalamualaikum. dah lama tak update blog ni. maklumlah , busy . kan dah jadi student balik ? cehh, poyo semacam je ayat aku . takde la, actually takde mood nak taip entry . ni pun sebab dah terlanjur tidur lewat , so alang alang tu, post je la kan daripada biarkan blog ni berhabukk . so far, my life at uniten okay la . walaupun agak memboringkan and even sometimes I have to face those fucking problems . tak perlu la nk cerita kut problem apa . nanti tak pasal pasal post yang should be harmony ni jadi teks carutan pulak . haha .


to be honest, aku agak tak suka duduk dalam kelas . suasana kelas bagi aku mendorong aku untuk sambung tidur. plus, populasi lelaki dalam kelas aku ibarat tiga kali ganda dari perempuan . so, macam tak bebas nak bergerak . dah la aku ni jenis yang hyper, so terpaksa jadi hipokrit and stuck up kat tempat aku sepanjang masa class. sungguh tidak menyenangkan . how I wish boleh je bergerak tanpa ragu ragu. cehhh . maybe ni semua jadi susah untuk aku sebab aku still tak boleh nak sesuaikan diri dengan tempat ni. alaa, lama lama nanti mesti okay kan? papa aku pernah pesan, in order to succeed kita kena belajar terima benda yang kita tak suka . so, mybe aku kena stick to that particular simple but meaningful phrase .


dua minggu lagi aku balik . ambik result spm . debaran semakin terasa. cehh. cuakk habis aku sekarang ni. tak sabra sangat nak balik. well guys, this is my first bus trip alone from kuala lumpur to Kelantan . huhh, what an adventuring journey i'll go through . tak sabra nak jumpa kawan  kawan and also family :) wuhuu . haha . k bye. tak larat nak taip lagi .

No comments:

Post a Comment