a href="http://www.glitter-graphics.com">

pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets

background

Thursday, March 20, 2014

today is great

assalamualaikum . today is a big day . a big day for me , for my friends and also for all SPM candidates 2013 . harini result keluar . pagi pagi buta lagi aku dah keluar pergi maktab . cuaukk bhaii . sumpah aku takut gila . Alhamdulillah, walaupun tak dapat straight A, aku tetap syukur dapat 7A 2B. harini , aku happy sangat sebab dapat jumpa kawan kawan :) serious, hanya Allah yang tahu betapa happy nya aku harini . congrats to all my friends ! sumpah aku teruja gila nak mati jumpa korang and tahu korang boleh buat yang terbaik . tadi, aku hang out dengan miyoe ! haha . banyak betul story dia . jumpa rafiq masa on the way balik. jumpa ayoh gemokk . haha. and paling happy jumpa girlfriends aku ! hehe . harini, pijo bagi aku jersi :) terkejut gila . aku tak sangka la dia nak bagi aku baju tu . btw pijo, thanks a lot and aku betul betul appreciate ! haha . actually, aku dah ngantuk ni . nak tido, tp menyempatkan diri posting posting pasal harini sebab tahap keterujaan aku mencapai tahap maksimum . haha . bye ~

No comments:

Post a Comment