a href="http://www.glitter-graphics.com">

pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets

background

Friday, January 24, 2014

again, haha.

sekali lagi YOU TURN ME ON , ayat yang power, ayat yang kasi aku blushing tak habis, kedengaran lagi. rasa malu la pulak nak dengar ayat nih bila dah tahu maksud yang sebenar. bak kata Ain, otak aku suci bersih, benda camnih pun taktahu. takde la suci sangat, im creeping to the world of maturity. haha. boleh la kan nak belajar benda benda camnih. aduhh. masih terfikirkan kesilapan aku buat semalam. malu habis. nasib baik la, dia dah tak ungkit pasal semalam. tp still lagi tanya aku pasal PMS. sampai aku malu nak jawab regarding PMS. tapi dia buat lek je. ada ke? menebalkan muka je la aku jawab. nasib baik dalam chat. kalau berdepan dengan kawan aku tuh, aku taktahu la macam mana reaksi aku bila dia tanya . tapi, lambat lagi kut nak jumpa ngan kawan aku tuh. maklumlah, semua orang busy sekarang dah masuk universiti kan? nothing much to say, bye :)

No comments:

Post a Comment