a href="http://www.glitter-graphics.com">

pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets

background

Friday, January 3, 2014

sedih. :(

guys, guess what? harini result UTP dah keluar and i can't make it. serious kecewa and sedih gila. berapa jam aku nangis. mana tak nya, ramai kawan kawan yang tny aku ok ke tak? terharu sangat dengan dorang. hmm, apakan daya, hasrat tak tercapai. takpe, rezeki Allah ada kat mana mana je kan? i know that Allah had planned something better for me. tp, walaupun aku tak dapat, aku bersyukur sangat sebab Allah makbulkan doa aku. Rafiq ngn Miyo dapat UTP. aku happy sangat utuk korang. walaupun, aku takde kat ssana bersama korang, tp, aku akan selalu igt korang yang selalu cakap ngan aku pasal UTP. hehe. okay? tahniah sekali lagi kat kawan kawan aku yang lain tuh.

serious terharu dengan classmate aku yang sama sama mintak UTP.

Miyo ; melly aku tahu keajaiban akan berlaku. mu mesti dapat UTP. "sayang, apa yang ajaibnya. ni bukan cerita dongeng la, dah takde reeki nak buat macam mana" aku nangis ni , kenapa mu tak dapat. aku nak kawan ngn sape ?
"rafiq kan ada, aku takde, dia rafiq still lagi ada"

Rafiq ; kau dapat tak? "rafiq, aku tak dapat" yeke? " yela , aku dah cek tadi" ohh, tkpe la , kau mintak lepas result , jadi junior aku. "haha, in sha Allah ". kau ok tak? "aku ok la. takdok gapo pun. doh takdok rezeki aku " nt try la mtk utk post, mesti dapat sbb nama kau dah ada kat pra. "haha, in sha Allah"

No comments:

Post a Comment