a href="http://www.glitter-graphics.com">

pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets

background

Tuesday, January 21, 2014

malam ni punya hal.

hye ain, aku tahu mu akan baca post ni, so nama mu aku mentioned. haha. malam ni rumah my aunt ada buat makan makan sikit. maulidur rasul kan? haha. tapi, aku terperuk kat rumah my nenek sebab malas nak pergi tempat ramai orang. haha. aku pun pelik sebanarnya dengan diri sndiri, kenapalah aku jadi macam nih? tapi, lantaklah orang nak kata apa pun. dah memang aku tak suka. sorry. aku bukan nak kurang ajar ke apa. tapi, suasana yang buat aku jadi macam nih. memang lah boleh jumpa family ramai ramai best lgpun bukannya selalu boleh buat gathering family. tp semenjak semua orang dah grown up nih, semua nya ada mood masing masing yang memang agak bingai! haha. dah la, malas nak cakpa banyak banyak. buat sakit hati je. duduk rumak nenek lagi tenang even sorang sorang. k bye!

No comments:

Post a Comment