a href="http://www.glitter-graphics.com">

pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets

background

Wednesday, January 22, 2014

life matter.

lately, what i've been through susah sikit nak percaya. well, it does happen tapi melly selalu je macam , eh betul ke ni? betul ke ni? haha. tapi, walau apa pun , melly  bersyukur sangat. tak kira la benda yang berlaku tu baik ke buruk because i believe perancangan Allah itu indah. apa yang berlaku semua ada hikmahnya. kan? kita hanya mampu berdoa dan Allah yang tentukan semuanya.kadang kadang tak semua yang kita mintak tu, Allah akan bagi. janganlah kita bersedih sebab Allah tahu apa yang terbaik untuk kita and apa yang dia bagi tu pasti ada kebaikannya suatu hari nanti. memang susah nak terima bila kita tak dapat apa yang kita nak, tp cuba je kalau kita terima dengan hati yang terbuka. someday, we will find the miracle behind it. anyway, i am so happy with my life today. hehe. melly harap, hari hari yang sterusnya pun, akan lebih baik dari harini. thinks with maturity and sabar with everything yang melanda.

you've a grown up girl melly, be strong and jangan jadi macam budak budak. dah tahu apa yang baik and apa yang buruk. so, pandai pandai la pilih lane nk hidup nanti. everything is on you! ingat pesan mama and papa, focus on your study before something else. capai cita cita dulu. be a successful and educated woman nanti. hehe. i am still and clearly a girl lagi setakat nih. haha. i'm not even 18 yet. live your life , nak enjoy tu boleh tapi berpada pada. life in a big city is challenging. apa pun possible to happen, so pandai pandai la kau jaga diri.

papa cakap hidup kita ni banyak stage. time study , kita study betul betul. nanti dah kerja and duit dah cukup, baru lah boleh nk bina family semua tuh. plus, bila dah ada family nih bukan senang and it is a very big responsibility and require a big commitment. pilih pasangan hidup yang boleh tanggung kita and bertanggungjawab. jangan mudah terpedaya dengan lelaki. hahahaha. bila papa cakap pasal marriage dengan melly, macam tak percaya je. haha. malu pun ada. kita ni, angguk je la tahu. haha. dah besar rupanya aku . masa kecik2 dulu, topik yang orang cakap ngn kita pun tak serious macam sekarang. now, everything yang orang cakap dengan melly regarding future and life.

nothing much to say. tangan ni pun dah lenguh, lain kali nanti story2 lagi. Bye :* muahh.

No comments:

Post a Comment