a href="http://www.glitter-graphics.com">

pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets

background

Tuesday, January 28, 2014

can't wait..

sekarang ni kan musim CNY, so semua orang berpusu pusu nak balik. actually, i'm not concerning pun pasal cuti nih sebab kita still duk rumah and buat apa nak fikir pasal cuti kan? haha. in fact, melly tak ingat langsung pasal CNY nih. nak dijadikan cerita, melly chat la dengan miyo , kawan melly yang study kat UTP tuh. tetibe dia cakap nak jumpa melly hari sabtu 2.2. haii, dia ni melawak ke, mimpi ke apa malam2 nih. tetibe je cakap nak jumpa aku. dengan penuh blur nya melly tanya dia. macam mana nak jumpa? nak suruh aku pergi perak? memang tak laa. then, dia cakap, aku cuti la. CNY kan? hahaha. kolotnya aku, cuti umum pun taktahu. memntang mentang la dah habis sekolah and duduk rumah je, sampai tak ingat hari, tarikh and cuti bagai. haha. so, conclusion from the story hari sabtu nih jumpa miyo. haha. dapat jugak jumpa dengan classmate yang sentiasa bersama dengan aku ke mana mana saja. haha. tak kira la pergi mana pun, mesti sekali. tapi, jumpa miyo je la. dua orang lagi tuu duduk jauh. hmm, tetibe pulak rasa macam nak nangis. rindu classmate :( rindu geng Jemaah . rindu semua yang aku ada kat sekolah. hmm, k bye. kang tak pasal pasal dengan tak sengajanya terbina satu empangan kat sini.

No comments:

Post a Comment