a href="http://www.glitter-graphics.com">

pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets

background

Wednesday, January 8, 2014

apa nak jadi ?

pagi ni sangat bercelaru, mana tak nya dua hari berturut turut kena marah. sangat lah tak boleh diterima, kita dah la baru bangun, sakit otak tahu tak! tolong la, i'm not a child anymore. i know it's my fault tapi perlu ke nak bring back benda yang sama. boring tahu tak. nak menjawab? sorry, i'm not that kind. sakit hati tu memang la, tapi apa yang aku mapu buat, just keep silent until la tenang balik. takpe, tak lama lagi aku dah masuk university and dah hilang satu beban untuk mama ngn papa. i'm sorry for everything and after this, melly janji i will not be a burden to you anymore. ingat aku tak mampu nak solve problem sendiri? i can! aku dah besar la. aku pun tahu pikir baik buruk. seriously, aku taknak jadi anak yang derhaka. and Alhamdulillah Allah masih bagi aku tahap kesabaran yang tinggi. Ya Allah, aku mohon, tabahkanlah hatiku. lately ni, banyak masalah yang boleh buat aku jadi gila tau! lepas satu satu masalah datang. but, no matter what happen i choose to be happy.Happiness is a choice right?

well, melly dah pergi buat ic baru nak ganti yag hilang kat mana , melly pun takthu. first time, masuk balai polis buat report ic hilang. haha. macam lucu je kan? ahh, pape je la. as long as melly dapat ic balik. melly pun cuai sebab tak jaga baik baik benda yang penting camtuh kan? hmm, melayang RM80 hrini. haha. sabar je laa kan? nak buat macam mana lg. ni la padahnya kalau cuai. dah la demam, kena marah pulak. ada plus package siap penderitaan aku. aduhh, sabar la wahai hati. bye!

No comments:

Post a Comment